Szkolenia JIRA
Szkolenia kategorii "Jira".
Co wyróżnia szkolenia z zakresu oprogramowania Jira w JSystems?
- Szkolenia na wysokim poziomie
- Instruktorzy to praktycy z wieloletnim doświadczeniem
- Znaczna część szkolenia to warsztaty
- Gwarantowane terminy
- Dużo ćwiczeń
- Przystępne ceny
Standardy JSystems
- Wszyscy nasi trenerzy muszą być praktykami i osiągać średnią z ankiet minimum 4.75 na 5. Nie ma wśród nas trenerów-teoretyków. Każdy trener JSystems ma bogate doświadczenie komercyjne w zakresie tematów z których prowadzi szkolenia.
- Wszystkie szkolenia mają format warszatowy. Każde zagadnienie teoretyczne jest poparte rzędem warsztatów w ściśle określonym formacie.
- Terminy gwarantowane na 100%. Jeśli jakiś termin jest oznaczony jako gwarantowany, oznacza to że odbędzie się nawet jeśli część grupy wycofa się z udziału. Ryzyko ponosimy my jako organizator.
- Do każdego szkolenia które wymaga jakiegokolwiek oprogramowania dostarczamy skonfigurowane, gotowe hosty w chmurze. Dzięki temu uczestnik nie musi nic instalować na swoim komputerze (i bić się z blokadami korporacyjnymi). Połączenie następuje przez zdalny pulpit lub SSH - w zależności od szkolenia.
Jira
Cel i korzyści ze szkolenia
Uczestnik szkolenia będzie miał przede wszystkim okazję poznać mechanizmy działania Jiry wykorzystywane w każdych procesach biznesowych i IT
zaimplementowanych na Jirze.
Świadomość funkcjonalności narzędzia, dla bieżących użytkowników pozwoli na jej efektywniejsze wykorzystanie i
szybkie docieranie do najważniejszych informacji.
Uczestnik będzie miał szanse zdobyć fundamentalną i ponadczasową wiedzę
pozwalającą odnaleźć się w każdym procesie, niezależnie od charakterystyki samego procesu i jego potencjalnej zmienności.
Tym samym, materiał omawiany na szkoleniu pozwoli sprawnie kontaktować się z administratorami Jira i świadomie formułować
wymagania do zmian istniejących lub implementacji nowych procesów w Jirze.
Także osoby rozważające wdrożenie rozwiązań opartych na Jirze na podstawie zdobytej wiedzy będą mogły podjąć trafne decyzje co do wyboru platformy.
Adresaci szkolenia
- Użytkownicy chcący lepiej poznać narzędzie, aby skuteczniej je wykorzystywać
- Kluczowi użytkownicy procesów biznesowych i IT
- Właściciele procesów biznesowych i IT
- Liderzy zespołów
- Członkowie zespołów scrum
- Kierownicy projektów
- Architekci i analitycy
- Członkowie zespołów planujących wdrożyć rozwiązania oparte o Jire
- Początkowi administratorzy Jiry chcący uporządkować wiedzę
Ważne – szkolenie dotyczy Jiry Server / Data Center, nie Cloud – poniżej informacja jak sprawdzić swoją wersję. Rekomendujemy uczestnictwo w szkoleniach dotyczącej tylko takiej wersji jaka jest lub będzie wykorzystywana w organizacji.
Jeśli strona z Jirą w Twojej firmie jest w domenie firmy, np. https://jira.jsystems.pl to najprawdopodobniej jest to wersja Server / Data Center.
Adres Jiry Cloud jest zazwyczaj skonstruowany tak, że nazwa firmy, jest jej pierwszym członem i jest w domenie atlassian.net, która jest stała, np. https://jsystems.atlassian.net.
Prowadzący szkolenie: Rafał Nowakowski
Doświadczony ekspert w obszarze Jiry i narzędzi Atlassian. Aktywny administrator i developer Jira, który od ponad 5 lat zdobywa doświadczenie równolegle w wielu organizacjach spotykając się z szeroką gamą wymagań. Ponadto administrator Jiry niemalże z wykształcenia, gdyż ukończył studia o specjalizacjach, takich jak informatyczne systemy zarządzania i inżynieria procesów biznesowych. Obecnie pełni rolę Inżyniera Atlassian w zespole jednego z polskich Gold Solution Partnerów Atlassian.
W swojej pracy skupia się na tym, aby rozwiązania tworzone na platformie Jira były przyjazne dla użytkowników, wspierały ich pracę, a jednocześnie były zarządzane i łatwe w utrzymaniu dla administratorów. Specjalizuje się w implementacji procesów biznesowych, a także wspierających zarządzani inicjatywami i projektami. Posiada doświadczenie w budowaniu procesów z obszaru zarządzania testami i release managementu. Realizował liczne projekty uwzględniające Jirę z systemami zewnętrznymi, w tym z SAP.
Z drugiej strony aktywny użytkownik Jiry, który dobrze zna i rozumie problemy innych użytkowników, a przez lata wypracował na nie odpowiedzi w postaci wachlarza możliwości.
Cel i korzyści ze szkolenia
Celem szkolenia jest wyposażenie administratora Jira w kompetencje pozwalające sprawnie zaimplementować najbardziej złożone procesy przy jednoczesnym zachowaniu dobrych praktyk, bez negatywnego wpływu na całą instancję.
Uczestnik będzie miał okazję zobaczyć niespotykanie rzadkie ale bardzo przydatne rozwiązania, takie jak np. różny model uprawnień w różnych typach zgłoszeń.
Podczas szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności pisania skryptów (nawet jeśli wcześniej nie mieli do czynienia z programowaniem) i dowiedzą w jakich kontekstach można je wykorzystać. Kompetencje te będą budowane na przykładzie tworzenia praktycznych skryptów, które uczestnicy będą mogli zaimplementować w swoich instancjach. Osoby po szkoleniu będą także wiedziały jak projektować i tworzyć integracje z innymi systemami. Administratorzy poznają też w jaki sposób mogą wykorzystać ChatGPT, aby ich praca była łatwiejsza i skuteczniejsza.
Adresaci szkolenia
Ważne – szkolenie dotyczy Jiry Server / Data Center, nie Cloud – poniżej informacja jak sprawdzić swoją wersję. Rekomendujemy uczestnictwo w szkoleniach dotyczącej tylko takiej wersji jaka jest lub będzie wykorzystywana w organizacji.
- Średniozaawansowani administratorzy Jira
- Początkujący administratorzy Jira
- Zaawansowani administratorzy chcący uporządkować wiedzę
Prowadzący szkolenie: Rafał Nowakowski
Doświadczony ekspert w obszarze Jiry i narzędzi Atlassian. Aktywny administrator i developer Jira, który od ponad 5 lat zdobywa doświadczenie równolegle w wielu organizacjach spotykając się z szeroką gamą wymagań. Ponadto administrator Jiry niemalże z wykształcenia, gdyż ukończył studia o specjalizacjach, takich jak informatyczne systemy zarządzania i inżynieria procesów biznesowych. Obecnie pełni rolę Inżyniera Atlassian w zespole jednego z polskich Gold Solution Partnerów Atlassian.
W swojej pracy skupia się na tym, aby rozwiązania tworzone na platformie Jira były przyjazne dla użytkowników, wspierały ich pracę, a jednocześnie były zarządzane i łatwe w utrzymaniu dla administratorów. Specjalizuje się w implementacji procesów biznesowych, a także wspierających zarządzani inicjatywami i projektami. Posiada doświadczenie w budowaniu procesów z obszaru zarządzania testami i release managementu. Realizował liczne projekty uwzględniające Jirę z systemami zewnętrznymi, w tym z SAP.
Z drugiej strony aktywny użytkownik Jiry, który dobrze zna i rozumie problemy innych użytkowników, a przez lata wypracował na nie odpowiedzi w postaci wachlarza możliwości.
Trenerzy kategorii JIRA
Doświadczony ekspert w obszarze Jiry i narzędzi Atlassian. Aktywny administrator i developer Jira, który od ponad 5 lat zdobywa doświadczenie równolegle w wielu organizacjach spotykając się z szeroką gamą wymagań. Ponadto administrator Jiry niemalże z wykształcenia, gdyż ukończył studia o specjalizacjach, takich jak informatyczne systemy zarządzania i inżynieria procesów biznesowych. Obecnie pełni rolę Inżyniera Atlassian w zespole jednego z polskich Gold Solution Partnerów Atlassian.
W swojej pracy skupia się na tym, aby rozwiązania tworzone na platformie Jira były przyjazne dla użytkowników, wspierały ich pracę, a jednocześnie były zarządzane i łatwe w utrzymaniu dla administratorów. Specjalizuje się w implementacji procesów biznesowych, a także wspierających zarządzani inicjatywami i projektami. Posiada doświadczenie w budowaniu procesów z obszaru zarządzania testami i release managementu. Realizował liczne projekty uwzględniające Jirę z systemami zewnętrznymi, w tym z SAP.
Z drugiej strony aktywny użytkownik Jiry, który dobrze zna i rozumie problemy innych użytkowników, a przez lata wypracował na nie odpowiedzi w postaci wachlarza możliwości.