Dofinansowania KFS na szkolenia w JSystems! Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej :)

REGULAMIN ZAKUPU I UCZESTNICTWA W SZKOLENIACH

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I PUNKT KONTAKTOWY

    1. Niniejszy dokument określa zasady współpracy pomiędzy firmą JSystems Sp z o.o. a Uczestnikami Szkolenia organizowanych przez firmę JSystems Sp z o.o.
    2. Organizatorem szkoleń jest firma JSystems Sp z o.o. z siedzibą przy ul. Żelaznej 59A lok. 6.1 w Warszawie.
    3. Kontakt z Organizatorem możliwy jest:
      1. telefonicznie pod numerem: 22 299 53 69 lub 534 506 503
      2. mailowo pod adresem: biuro@jsystems.pl
    4. Lista szkoleń oraz proponowanych i gwarantowanych terminów szkoleń jest dostępna na stronie internetowej: www.jsystems.pl.
    5. Powyższy adres mailowy: biuro@jsystems.pl został także wyznaczony jako punkt kontaktowy wyznaczony przez Sprzedawcę do kontaktowania się. Za jego pośrednictwem ze Sprzedawcą mogą kontaktować się również organy państw członkowskich UE, Komisja oraz Rada Usług Cyfrowych. Komunikacja odbywa się w języku polskim.


  2. DEFINICJE

    1. Sprzedawca/Organizator - JSystems Sp z o.o. z siedzibą przy ul. Żelaznej 59A lok. 6.1 w Warszawie , NIP: 525 259 75 20 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000528203.
    2. Uczestnik - Klient opłacający szkolenie i uczestniczący w nim.
    3. Klient/Użytkownik- osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną składająca Zamówienie w ramach Platformy sprzedażowej i dokonująca zakupów za pośrednictwem Platformy sprzedażowej
    4. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Platformy sprzedażowej.
    5. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Platformy sprzedażowej.
    6. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - przedsiębiorca dokonujący zakupów na Platformie zakupowej związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego.
    7. Regulamin- niniejszy Regulamin zakupu i uczestnictwa w szkoleniach, określający warunki i zasady korzystania z Platformy sprzedażowej.
    8. Platforma sprzedażowa- sklep internetowy dostępny pod adresem: https://jsystems.pl/ i w zakładkach: Szkolenia, Pakiety szkoleń.
    9. Usługa/szkolenie-usługa dostępna na Platformie sprzedażowej.
    10. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Usługi zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Platformy sprzedażowej.
    11. Kodeks Cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
    12. Zamówienie - forma zlecenia przez Klienta przygotowania Usługi o konkretnych parametrach na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
    13. Formularz zamówienia - formularz służący realizacji Zamówienia.
    14. Płatność - opłacenie Usługi.
    15. Dni kalendarzowe - dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli.
    16. Treść Użytkownika - dane i informacje wytwarzane i publikowane przez Użytkownika w ramach Platformy sprzedażowej.
    17. Nielegalne treści - zgodnie z DSA oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
    18. Akt o usługach cyfrowych (lub DSA) - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), Dz.U. L 277 z 27.10.2022, s. 1-102).


  3. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA SZKOLEŃ

    1. Firma JSystems Sp z o.o. organizuje szkolenia otwarte stacjonarne (sprzęt wraz z odpowiednim oprogramowaniem, salę szkoleniową, lunch oraz przerwę kawową zapewnia firma JSystems Sp. z o.o.; w szkoleniach otwartych stacjonarnych mogą uczestniczyć osoby z rożnych firm zainteresowane konkretnym tematem szkolenia, oraz szkolenia zamknięte (dedykowane dla jednej konkretnej firmy, organizowane w siedzibie firmy JSystems Sp. z o.o. lub w siedzibie klienta).
    2. Firma JSystems Sp. z o.o. organizuje także szkolenia otwarte zdalne, podczas których Uczestnik korzysta z własnego sprzętu. Podczas wybranych szkoleń otwartych zdalnych, Organizator zapewnia zdalny pulpit do hostów z odpowiednim oprogramowaniem. W pozostałych przypadkach, w których hosty nie są zapewniane, Organizator wysyła do Uczestnika odpowiednie oprogramowanie, które musi być zainstalowane na urządzeniu, z którego korzysta podczas uczestnictwa w szkoleniu. Podczas szkoleń otwartych zdalnych Organizator nie zapewnia lunchu oraz przerwy kawowej.
    3. Program szkolenia otwartego oferowanego przez firmę JSystems Sp z o.o. jest dostępny na stronie internetowej www.jsystems.pl i jest realizowany podczas trwania szkolenia. Ewentualne dodatkowe tematy, które miałyby zostać omówione podczas trwania szkolenia zostaną poddane głosowaniu w konkretnej grupie szkoleniowej.
    4. Program szkolenia zamkniętego może być równoznaczny z programem szkolenia dostępnego na stronie internetowej www.jsystems.pl lub może zostać zmodyfikowany po wcześniejszym zaakceptowaniu modyfikacji przez firmę JSystems Sp z o.o.
    5. Liczba miejsc na szkoleniach otwartych organizowanych przez firmę JSystems Sp z o.o. jest ograniczona. Jeżeli przy konkretnym terminie szkolenia na stronie www.jsystems.pl znacznik "Zapisz się" jest zaznaczony na szaro oznacza to, że w danym terminie nie ma już żadnego wolnego miejsca.


  4. PROCES REZERWACJI I ZAKUPU MIEJSCA NA SZKOLENIE

    1. Na stronie internetowej www.jsystems.pl są dostępne proponowane i gwarantowane terminy szkoleń. Przy każdym terminie widnieje znacznik "Zapisz się". W celu dokonania rezerwacji miejsca na szkolenie należy wcisnąć przycisk, uzupełnić dane i nacisnąć: wyślij zgłoszenie.
    2. Klient w Formularzu wskazuje swoje dane:
      1. imię
      2. nazwisko
      3. adres email
      4. numer telefonu
      5. dane do faktury
      6. nazwa firmy
      7. NIP firmy
      8. adres firmy
    3. Uczestnik może również wpisać swoje uwagi lub życzenia do Zamówienia w sekcji "Jeśli chcesz możesz zostawić nam również wiadomość ze specjalnymi życzeniami lub pytaniami".
    4. Następnie przed sfinalizowaniem Zamówienia, Klient jest obowiązany zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na wykonanie w pełni Usług objętych Zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
    5. Po wybraniu przez Klienta przycisku "Zapisz się" na konkretny termin szkolenia, na adres e-mail Uczestnika szkolenia zostaje wysłany Formularz zamówienia, który Klient musi uzupełnić, podpisać i odesłać na adres e-mail: biuro@jsystems.pl, aby zgłoszenie zostało oficjalnie zaakceptowane.
    6. Po ostatecznej akceptacji zgłoszenia pracownik z Biura Obsługi Klienta firmy JSystems Sp z o.o. wysyła potwierdzenie zapisu osoby na szkolenie.
    7. Potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu jest równoznaczne z przyjęciem zobowiązania płatności.
    8. Zabrania się składania Zamówień anonimowo lub używając nieprawdziwych danych.


  5. PŁATNOŚCI

    1. Płatność za szkolenie zostaje realizowana na podstawie faktury proforma (wystawionej w momencie otrzymania formularza zgłoszeniowego z terminem płatności 7 dni) lub w przypadku stałych klientów niemających opóźnień w płatnościach faktury VAT (wystawionej 1. dnia szkolenia z terminem płatności 14 dni).
    2. Jeżeli Klient posiada procedury, które uniemożliwiają mu uiszczenia płatności za wystawioną fakturę VAT w ciągu 14 dni jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tej sytuacji firmę JSystems Sp. z o.o. Po akceptacji przez firmę JSystems Sp. z o.o. wydłużonego czasu płatności, Klient otrzymuje fakturę VAT do opłacenia.
    3. Jeżeli faktura proforma wystawiona przed szkoleniem z terminem płatności 7 dni przed datą rozpoczęcia się szkolenia nie zostanie uregulowana, uczestnik szkolenia nie będzie mógł uczestniczyć w szkoleniu.
    4. Cena szkolenia otwartego widoczna przy każdym terminie szkolenia na stronie www.jsystems.pl jest ceną netto i należy do niej doliczyć 23% podatku VAT.
    5. Jeżeli Klient posiada zwolnienie z płatności podatku VAT jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym firmę JSystems Sp. z o.o. oraz przesłać odpowiednie zaświadczenie stwierdzające ten fakt na adres e-mail: biuro@jsystems.pl.
    6. Cena szkolenia podana na stronie internetowej www.jsystems.pl zawiera: materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia. W przypadku szkoleń stacjonarnych również notes, długopis, obiad serwowany w restauracji "Oberża pod Czerwonym Wieprzem" oraz dostęp do całodziennej przerwy kawowej: woda niegazowana, woda gazowana, kawa, herbata, ciastka.


  6. OGÓLNE ZASADY UCZESTNICTWA W SZKOLENIU

    1. Uczestnik szkolenia zobowiązuje się nie przeszkadzać w prowadzeniu zajęć trenerowi przez co rozumie się rozmowy przez telefon na sali szkoleniowej, rozpraszanie grupy rozmowami z innymi uczestnikami szkolenia oraz niestosowne komentarze.
    2. Uczestnicy szkoleń, którzy notorycznie utrudniają prowadzenie szkolenia trenerowi poprzez swoje niestosowne zachowanie mogą zostać usunięci z sali szkoleniowej bez możliwości zwrotu kosztów szkolenia.


  7. REKLAMACJE

    1. Postanowienia niniejsze dotyczą Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta.
    2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta za wady Usługi, w szczególności te polegające na jej niezgodności z Regulaminem i opisem.
    3. Sprzedawca odpowiada na kompletną reklamację w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i informuje Klientkę o dalszym postępowaniu.
    4. Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do Regulaminu lub do ustawy o prawach konsumenta, ale nie jest to warunek konieczny
    5. Skargi, zastrzeżenia i reklamacje należy kierować na adres e-mail: biuro@jsystems.pl


  8. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    1. Postanowienia niniejsze dotyczą Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą są wyłączone.
    2. Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny, poza wyjątkami wskazanymi w pkt. 7.
    3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy złożyć oświadczenie. Można skorzystać z formularza stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu lub stanowiącego załącznik do ustawy o prawach konsumenta.
    4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności.
    5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    6. Klient może wskazać numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca zwróci środki. W każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w wypadku umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
    8. W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnionego do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia.


  9. ODWOŁANIE UCZESTNICTWA

    1. Informujemy, że jeżeli Klient odwoła uczestnictwo w szkoleniu na 1-5 dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia lub gdy Uczestnik nie zgłosi się na szkolenie, uiszcza opłatę w wysokości 100% ceny szkolenia.
    2. Niestawienie się na szkoleniu lub opuszczenie części zajęć nie anuluje obowiązku opłaty za szkolenie w pełnej wysokości.
    3. W przypadku choroby Uczestnika szkolenia istnieje możliwość zamiany Uczestnika na inną osobę. O takiej zmianie zarówno o chorobie jak i nieobecności na szkoleniu firma JSystems Sp. z o.o. jako Organizator szkolenia musi dowiedzieć się niezwłocznie - jest to podyktowane procesem organizacji Szkolenia.


  10. PRAWA AUTORSKIE

    1. Wszelkie treści, materiały elektroniczne oraz Usługi świadczone przez Organizatora, dostępne podczas Szkolenia, stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Organizatora lub trenerów.
    2. W związku z udostępnianiem Uczestnikowi materiałów w ramach Szkolenia, Organizator udziela na czas nieokreślony niewyłącznej i nieograniczonej terytorialnie licencji bez prawa do udzielenia sublicencji na ich korzystanie na następujących polach eksploatacji:
      • dozwolony użytek własny, np. wydruk,
      • wprowadzenie do pamięci komputera.


  11. TREŚCI UŻYTKOWNIKA, PROCEDURA ZGŁOSZEŃ

    1. Użytkownik, akceptując Regulamin zobowiązuje się działać zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz postanowieniami Regulaminu, w tym nie nadużywać praw, jakie zostały mu przyznane przez Sprzedawcę lub przepisy prawa. Zakazane jest w szczególności dostarczanie Treści Użytkownika:
      1. o charakterze bezprawnym,
      2. zawierających linki,
      3. promujących konkurencję,
      4. znieważających dotyczących rasy, poglądów politycznych, religii, kultury, orientacji seksualnej, płci lub tożsamości,
      5. zawierających wulgaryzmy,
      6. propagujących nienawiść,
      7. naruszających dobre obyczaje,
      8. nawołujących do przemocy,
      9. naruszających prawa autorskie osób trzecich,
      10. niepotrzebnych treści reklamowych, dotyczących zbiórek, promowania produktów(spam) - nie na temat.
    2. Sprzedawca informuje, że zastrzega sobie prawo do kontrolowania i moderowania Treści Użytkownika zamieszczonych na Platformie sprzedażowej.
    3. W sytuacji, kiedy Treści Użytkownika naruszają standardy wskazane w Regulaminie, Sprzedawca ma prawo je zablokować lub trwale usunąć ze Platformy sprzedażowej.
    4. W przypadku usunięcia lub zablokowania Treści Użytkownika, Użytkownik zostaje o tym powiadomiony przez Sprzedawcę. Decyzja w tej sprawie zawiera uzasadnienie.
    5. Użytkownik, którego Treści zostały zablokowane lub usunięte ma prawo do odwołania od decyzji Sprzedawcy na zasadach wskazanych w rozdziale 12 Regulaminu.
    6. W przypadku, kiedy inna osoba uważa, że opublikowane Treści Użytkownika, naruszają standardy Regulaminu, może dokonać zgłoszenia takich Treści pod adresem: biuro@jsystems.pl lub korzystając z formularza znajdującego się w zakładce Kontakt.
    7. Zgłoszenie zgodnie z aktem o usługach cyfrowych DSA powinno zawierać:
      1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;
      2. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
      3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiot dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3-7 dyrektywy 2011/93/UE;
      4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
    8. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby zgłaszającej, Sprzedawca przesyła potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
    9. W przypadku, niepełnego lub błędnego zgłoszenia, Sprzedawca wzywa osobę zgłaszającą do uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia w terminie 14 dni od dnia wezwania. W przypadku nieprzedłożenia poprawnego zgłoszenia w wyznaczonym terminie, Sprzedawca pozostawia je bez rozpoznania.
    10. Sprzedawca powiadamia osobę zgłaszającą bez zbędnej zwłoki o swojej decyzji w odniesieniu do Treści Użytkownika, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.
    11. Sprzedawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmów, o których mowa powyżej, oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do Treści Użytkownika, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności.
    12. Sprzedawca rozpatruje zgłoszenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia.
    13. Sprzedawca informuje, że w ramach rozpatrywania zgłoszeń i podejmowania decyzji, nie korzysta ze zautomatyzowanych środków. Decyzje nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany.
    14. Sprzedawca po weryfikacji zgłoszenia podejmuje decyzje, która może polegać na zablokowaniu lub usunięciu Treści Użytkownika tym samym uznając, że naruszają one standardy Regulaminu.
    15. Sprzedawca może także podjąć decyzje uznającą, że wskazane w zgłoszeniu Treści Użytkownika są zgodne z Regulaminem.
    16. Sprzedawca powiadamia o swojej decyzji zarówno osobę zgłaszającą jak i Użytkownika zamieszczającego Treści. Decyzja Sprzedawcy zawiera uzasadnienie.
    17. Sprzedawca informuje ponadto, że w przypadku gdy poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.


  12. NIELEGALNE TREŚCI UŻYTKOWNIKA I PROCEDURA ODWOŁANIA

    1. Sprzedawca może stosować następujące sankcje wobec Użytkownika, który dopuścił się naruszeń Regulaminu:
      1. tymczasowe ograniczenia w zakresie korzystania z Platformy sprzedażowej,
      2. tymczasowa lub stała blokada w zakresie korzystania z Platformy sprzedażowej,
      3. tymczasowa blokada Użytkownika.
    2. Użytkownik lub osoba zgłaszająca mają prawo do odwołania od decyzji Sprzedawcy, o których mowa w rozdziałach 11 i 12 Regulaminu.
    3. Uzasadnienie decyzji Sprzedawcy musi zawierać co najmniej następujące informacje:
      1. wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie Treści Użytkownika, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści Użytkownika lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich Treści Użytkownika albo nakłada inne środki, o których, w odniesieniu do Treści Użytkownika, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
      2. fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez osobę zgłaszającą, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającej osoby;
      3. w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści Użytkownika wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
      4. jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie Nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści Użytkownika za Nielegalne treści;
      5. jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności Treści Użytkownika z Regulaminem, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane Treści Użytkownika za niezgodne z tą podstawą;
      6. jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat przysługujących odbiorcy usługi możliwości odwołania się od decyzji, w szczególności w stosownych przypadkach za pośrednictwem wewnętrznych mechanizmów rozpatrywania skarg, pozasądowego rozstrzygania sporów i sądowych środków odwoławczych.
    4. Odwołanie od decyzji Sprzedawcy, Użytkownik lub osoba zgłaszająca mogą złożyć pod adresem: biuro@jsystems.pl lub korzystając z formularza znajdującego się w zakładce Kontakt.
    5. Odwołanie powinno zawierać:
      1. imię, nazwisko i dane kontaktowe osoby odwołującej,
      2. opis odwołania wraz z uzasadnieniem, w szczególności ze wskazaniem dlaczego decyzja Sprzedawcy jest błędna.
    6. Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
    7. Odpowiedź dotycząca odwołania jest wysyłana na adres mailowy wskazany przez odwołującego.


  13. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

    1. Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://jsystems.pl/polityka-prywatnosci


  14. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA

    1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o wykonanie Usługi na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
    2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
      • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
      • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
      • bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
    4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.


  15. OPINIE

    1. W ramach strony https://jsystems.pl/ są prezentowane opinie Uczestników o szkoleniach dostępnych na Platformie sprzedażowej.
    2. Organizator, aby ułatwić Klientom stworzenie opinii wysyła do nich ankietę ewaluacyjną z pytaniami dotyczącymi zakupionych szkoleń. Na podstawie odpowiedzi Klientów Organizator redaguje i autoryzuje opinie oraz umieszcza je na stronie https://jsystems.pl/.
    3. Organizator dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie https://jsystems.pl/ opinie były rzetelne i pochodziły od osób, które są rzeczywistymi Uczestnikami szkoleń. Podejmuje w tym celu uzasadnione i proporcjonalne kroki zawarte w niniejszym regulaminie, aby sprawdzić, czy opinie te pochodzą od Klientów.
    4. Organizator nie korzysta z opinii kupionych, sponsorowanych, albo uzyskanych w sposób barterowy. Sprzedawca nie zleca także zamieszczania nieprawdziwych opinii.


  16. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa– w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji stronie internetowej https://jsystems.pl/.
    2. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
    3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
    4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
    5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Regulamin wchodzi w życie w dniu 30.01.2025.

Załączniki do Regulaminu

1. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Informujemy, iż formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Korzystanie z formularza jest fakultatywne.

Adresat:
JSystems Sp. z o.o.
ul. Żelazna 59A lok. 6.1,
00-848 Warszawa
e-mail: biuro@jsystems.pl
telefon: 22 299 53 69 lub 534 506 503

Ja/My(*) niniejszym informuje/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

Miejscowość, data
Do
JSystems Sp. z o.o.
ul. Żelazna 59A lok. 6.1,
00-848 Warszawa
e-mail: biuro@jsystems.pl
telefon: 22 299 53 69 lub 534 506 503

Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupione przeze mnie w dniu __________________ szkolenie jest wadliwe. Wada polega na ________________________
Wada została stwierdzona w dniu ________________________________
Z uwagi na powyższe, żądam*:

Z poważaniem

*niepotrzebne skreślić

Potrzebujesz więcej informacji?

Wiadomość wysłana

Przyjęliśmy Twoją wiadomość i skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie

Klikając OK wrócisz do formularza

Nasza strona korzysta z plików cookie. Możesz zmienić zasady ich używania lub zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności. Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.