Szkolenia Data Science dla biznesu

Transformacja cyfrowa umożliwiła zmianę podejścia do sposobu funkcjonowania organizacji. Dane i sposoby ich przetwarzania stają się dla wielu firm źródłem głównej przewagi konkurencyjnej. Coraz więcej firm uczy się, jak efektywnie zarządzać procesami biznesowymi w oparciu o automatyczne przetwarzanie danych. Dzieje się to nie tylko w branżach typowo opartych o analitykę, jak bankowość czy marketing internetowy, ale również w sektorach, których do niedawna nikt nie łączył z podejściem data-driven, jak usługi taksówkarskie czy gastronomiczne.
Poniżej przedstawiamy listę szkoleń z zakresu Data Science kierowane do managerów i osób z szeroko pojętego biznesu. Do udziału w tych szkoleniach nie jest wymagana znajomość żadnego języka programowania.
Skuteczność
Data Science dla biznesu

Grupa docelowa: menedżerowie średniego i wyższego szczebla
Transformacja cyfrowa umożliwiła zmianę podejścia do sposobu funkcjonowania organizacji. Dane i sposoby ich przetwarzania stają się dla wielu firm źródłem głównej przewagi konkurencyjnej. Coraz więcej firm uczy się, jak efektywnie zarządzać procesami biznesowymi w oparciu o automatyczne przetwarzanie danych. Dzieje się to nie tylko w branżach typowo opartych o analitykę, jak bankowość czy marketing internetowy, ale również w sektorach, których do niedawna nikt nie łączył z podejściem data-driven, jak usługi taksówkarskie czy gastronomiczne.
Jednocześnie wokół podejścia data-driven narosło wiele mitów. Wiele podmiotów wstrzymuje się przed inwestycjami w tej dziedzinie, uważając, że do takiego podejścia niezbędne są bardzo wysokie nakłady, a zwrot z tych inwestycji jest odległy w czasie. Szkolenie ma na celu pokazać, w jaki sposób można podnieść organizację na kolejne poziomy zarządzania z użyciem danych. Uczestnicy przekonają się, że zmiany nie muszą być trudne i kosztowne, a wzrost efektywności organizacji można zaobserwować już po kilku tygodniach.
Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, wykwalifikowanego trenera z 20-letnim doświadczeniem w przekształcaniu organizacje w kierujące się podejściem data-driven. Tomasz Brzeziński kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywnych, przy użyciu wielu case studies, które pozwalają skupić się na praktyce
Korzyści. Uczestnik dzięki szkoleniu będzie umiał:
- ocenić, czy jego organizacja ma potencjał, aby zostać data-driven
- zidentyfikować wewnętrzne i zewnętrzne źródła danych w swojej organizacji oraz jakość tych danych
- określić procesy i produkty, które mogą działać efektywniej dzięki oparciu o dane
- zidentyfikować niezbędne do przeprowadzenia projektu zasoby
Grupa docelowa: specjaliści ds. digital marketingu lub ogólnie marketingu
Olbrzymi wzrost popularności internetu pozwolił reklamie digitalowej na dynamiczne zwiększanie swojego znaczenia.
Internet jest tym medium, w którym rozsądne wykorzystanie wiedzy o użytkowniku może przynieść olbrzymi skok efektywności działań marketingowym. Z tego powodu oparcie marketingu o podejście data-driven jest w internecie szczególnie opłacalne. Dlatego też rynek programmatic, którego sednem jest oparcie działań o dane, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie.
Jednocześnie - programmatic nie jest łatwy. Mnogość sposobów zdobywania danych, przekształcania ich w informacje o użytkowniku, efektywne wykorzystanie tych informacji - sprawia, że wiele podmiotów nie jest w stanie w całości wykorzystać potencjału tkwiącego w danych, do których mają dostęp.
Szkolenie pozwoli użytkownikom na zrozumienie, jak działa rynek data-driven digital marketingu.
Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, który swoje doświadczenie w data-driven digital marketingu zdobywał jako Chief Data Scientist w Grupie Netsprint (największym polskim agregatorze danych o użytkownikach internetu).
Uczestnik dzięki szkoleniu:
- pozna działanie rynku programmatic
- zrozumie sens działania Data Management Platform
- nauczy się określać mierzalne cele kampanii digital oraz mierzyć efektowność kampanii
- pozna najskuteczniejsze sposoby użycia danych w kampaniach digital
Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja to terminy, które w ostatnich latach stale zyskują na popularności. Malejący dzięki transformacji cyfrowej koszt gromadzenia i przetwarzania danych umożliwia automatyzację procesów na coraz większą skalę.
Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, którzy chcieliby nauczyć się, w jaki sposób można wprowadzić takie rozwiązania w ich organizacji. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak identyfikować procesy, które można zautomatyzować,oraz w jaki sposób nadzorować tworzenie takich rozwiązań.
Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, wykwalifikowanego trenera z 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu rozwiązań analitycznych. Tomasz Brzeziński kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywnych, przy użyciu wielu case studies, które pozwalają skupić się na praktyce.
Uczestnik dzięki szkoleniu będzie umiał:
- identyfikować procesy, które można zoptymalizować dzięki Machine Learning
- oszacować koszty i zwrot z inwestycji w rozwiązanie Machine Learning
- kierować procesem wdrażania rozwiązania Machine Learning