Szkolenia Data Science dla biznesu

Transformacja cyfrowa umożliwiła zmianę podejścia do sposobu funkcjonowania organizacji. Dane i sposoby ich przetwarzania stają się dla wielu firm źródłem głównej przewagi konkurencyjnej. Coraz więcej firm uczy się, jak efektywnie zarządzać procesami biznesowymi w oparciu o automatyczne przetwarzanie danych. Dzieje się to nie tylko w branżach typowo opartych o analitykę, jak bankowość czy marketing internetowy, ale również w sektorach, których do niedawna nikt nie łączył z podejściem data-driven, jak usługi taksówkarskie czy gastronomiczne.

Poniżej przedstawiamy listę szkoleń z zakresu Data Science kierowane do managerów i osób z szeroko pojętego biznesu. Do udziału w tych szkoleniach nie jest wymagana znajomość żadnego języka programowania.

Dostępne szkolenia: 3

Czy wiesz, że w ramach tej kategorii mamy 3 terminy online?

Pokaż

Hej! A może potrzebujesz szkolenia dedykowanego, tylko dla Twoich pracowników?

Dowiedz się więcej

Data Science dla biznesu

Terminy online

Organizacja Data-driven

2 dni Średni

Opis szkolenia:

Grupa docelowa: menedżerowie średniego i wyższego szczebla

Transformacja cyfrowa umożliwiła zmianę podejścia do sposobu funkcjonowania organizacji. Dane i sposoby ich przetwarzania stają się dla wielu firm źródłem głównej przewagi konkurencyjnej. Coraz więcej firm uczy się, jak efektywnie zarządzać procesami biznesowymi w oparciu o automatyczne przetwarzanie danych. Dzieje się to nie tylko w branżach typowo opartych o analitykę, jak bankowość czy marketing internetowy, ale również w sektorach, których do niedawna nikt nie łączył z podejściem data-driven, jak usługi taksówkarskie czy gastronomiczne.

Jednocześnie wokół podejścia data-driven narosło wiele mitów. Wiele podmiotów wstrzymuje się przed inwestycjami w tej dziedzinie, uważając, że do takiego podejścia niezbędne są bardzo wysokie nakłady, a zwrot z tych inwestycji jest odległy w czasie. Szkolenie ma na celu pokazać, w jaki sposób można podnieść organizację na kolejne poziomy zarządzania z użyciem danych. Uczestnicy przekonają się, że zmiany nie muszą być trudne i kosztowne, a wzrost efektywności organizacji można zaobserwować już po kilku tygodniach.

Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, wykwalifikowanego trenera z 20-letnim doświadczeniem w przekształcaniu organizacje w kierujące się podejściem data-driven. Tomasz Brzeziński kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywnych, przy użyciu wielu case studies, które pozwalają skupić się na praktyce

Korzyści. Uczestnik dzięki szkoleniu będzie umiał:

  • ocenić, czy jego organizacja ma potencjał, aby zostać data-driven
  • zidentyfikować wewnętrzne i zewnętrzne źródła danych w swojej organizacji oraz jakość tych danych
  • określić procesy i produkty, które mogą działać efektywniej dzięki oparciu o dane
  • zidentyfikować niezbędne do przeprowadzenia projektu zasoby

Cena kursu online 1400,00 PLN netto Cena kursu stacjonarnego 1600,00 PLN netto Zapisz się na kurs Więcej szczegółów
Terminy online

Data-driven digital marketing

2 dni Średni

Opis szkolenia:

Grupa docelowa: specjaliści ds. digital marketingu lub ogólnie marketingu

Olbrzymi wzrost popularności internetu pozwolił reklamie digitalowej na dynamiczne zwiększanie swojego znaczenia.

Internet jest tym medium, w którym rozsądne wykorzystanie wiedzy o użytkowniku może przynieść olbrzymi skok efektywności działań marketingowym. Z tego powodu oparcie marketingu o podejście data-driven jest w internecie szczególnie opłacalne. Dlatego też rynek programmatic, którego sednem jest oparcie działań o dane, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie.

Jednocześnie - programmatic nie jest łatwy. Mnogość sposobów zdobywania danych, przekształcania ich w informacje o użytkowniku, efektywne wykorzystanie tych informacji - sprawia, że wiele podmiotów nie jest w stanie w całości wykorzystać potencjału tkwiącego w danych, do których mają dostęp.

Szkolenie pozwoli użytkownikom na zrozumienie, jak działa rynek data-driven digital marketingu.

Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, który swoje doświadczenie w data-driven digital marketingu zdobywał jako Chief Data Scientist w Grupie Netsprint (największym polskim agregatorze danych o użytkownikach internetu).

Uczestnik dzięki szkoleniu:

  • pozna działanie rynku programmatic
  • zrozumie sens działania Data Management Platform
  • nauczy się określać mierzalne cele kampanii digital oraz mierzyć efektowność kampanii
  • pozna najskuteczniejsze sposoby użycia danych w kampaniach digital

Cena kursu online 1400,00 PLN netto Cena kursu stacjonarnego 1600,00 PLN netto Zapisz się na kurs Więcej szczegółów
Terminy online

Wprowadzenie rozwiązań Machine Learning w organizacji

2 dni Średni

Opis szkolenia:

Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja to terminy, które w ostatnich latach stale zyskują na popularności. Malejący dzięki transformacji cyfrowej koszt gromadzenia i przetwarzania danych umożliwia automatyzację procesów na coraz większą skalę.

Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, którzy chcieliby nauczyć się, w jaki sposób można wprowadzić takie rozwiązania w ich organizacji. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak identyfikować procesy, które można zautomatyzować,oraz w jaki sposób nadzorować tworzenie takich rozwiązań.

Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, wykwalifikowanego trenera z 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu rozwiązań analitycznych. Tomasz Brzeziński kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywnych, przy użyciu wielu case studies, które pozwalają skupić się na praktyce.

Uczestnik dzięki szkoleniu będzie umiał:

  • identyfikować procesy, które można zoptymalizować dzięki Machine Learning
  • oszacować koszty i zwrot z inwestycji w rozwiązanie Machine Learning
  • kierować procesem wdrażania rozwiązania Machine Learning

Cena kursu online 1400,00 PLN netto Cena kursu stacjonarnego 1600,00 PLN netto Zapisz się na kurs Więcej szczegółów

Co wyróżnia szkolenia Data Science dla biznesu w JSystems?

Szkolenia na wysokim poziomie
Instruktorzy praktycy z wieloletnim doświadcze- niem
Znaczna część szkolenia to warsztaty
Komfortowe sale i przestrzeń wspólna
Dystans społeczny
Gwarantowane terminy szkoleń
Dużo ćwiczeń
Przystępne ceny

Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia? Skontaktuj się z nami:

Wiadomość wysłana

Przyjęliśmy Twoją wiadomość i skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie

Klikając OK wrócisz do formularza

Nasza strona korzysta z plików cookie. Możesz zmienić zasady ich używania lub zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności. Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.