Data-driven digital marketing
Najbliższe terminy tego szkolenia
Standardy JSystems
- Wszyscy nasi trenerzy muszą być praktykami i osiągać średnią z ankiet minimum 4.75 na 5. Nie ma wśród nas trenerów-teoretyków. Każdy trener JSystems ma bogate doświadczenie komercyjne w zakresie tematów z których prowadzi szkolenia.
- Wszystkie szkolenia mają format warszatowy. Każde zagadnienie teoretyczne jest poparte rzędem warsztatów w ściśle określonym formacie.
- Terminy gwarantowane na 100%. Jeśli jakiś termin jest oznaczony jako gwarantowany, oznacza to że odbędzie się nawet jeśli część grupy wycofa się z udziału. Ryzyko ponosimy my jako organizator.
Program szkolenia
- Digital versus tradycyjne media. Jak wykorzystać podejście user-centric, które jest
niemożliwe w tradycyjnych mediach?
- porównanie modelu zakupu tradycyjnych mediów i digitalu
- implikacje strategiczne
- Działanie rynku programmatic
- trendy w rozwoju rynku programatycznego
- organizacja rynku programmatic
- platformy rynku programmatic (SSP, DSM, DMP)
- modele zakupów programmatic
- mechanika działania rynku RTB
- rola cookie
- Data Management Platform (DMP) - podstawa wykorzystania danych o użytkowniku
w działaniach digital
- Funkcje DMP
- first-, second- i third-party data
- metody zbierania danych do DMP
- integracja CRM i DMP
- DMP vs CDP
- Private DMP
- Rodzaje danych i modele ich użycia. Łączenie danych z różnych źródeł
- segmentacja
- look-alike
- dane lokalizacyjne
- multichannel
- Aspekty prawne wykorzystania danych w kampaniach digital
- Kanały komunikacji digital
- display
- content marketing
- marketing automation
- email marketing
- reklama w aplikacjach
- wideo
- remarketing
- Kontrola efektywności kampanii digital. Wskaźniki, modele rozliczeń, narzędzia.
- Podstawowe wskaźniki efektywności
- modele rozliczeń kampanii
- Google Analytics, Nielsen DAR itp.
- Modele atrybucji
- Trendy w rozwoju rynku digital
- Bariery w stosowaniu podejścia data-driven w marketingu digital.
Opis szkolenia
Szkolenie odbywa się na żywo z udziałem trenera. Nie jest to forma kursu video!Grupa docelowa: specjaliści ds. digital marketingu lub ogólnie marketingu
Olbrzymi wzrost popularności internetu pozwolił reklamie digitalowej na dynamiczne zwiększanie swojego znaczenia.
Internet jest tym medium, w którym rozsądne wykorzystanie wiedzy o użytkowniku może przynieść olbrzymi skok efektywności działań marketingowym. Z tego powodu oparcie marketingu o podejście data-driven jest w internecie szczególnie opłacalne. Dlatego też rynek programmatic, którego sednem jest oparcie działań o dane, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie.
Jednocześnie - programmatic nie jest łatwy. Mnogość sposobów zdobywania danych, przekształcania ich w informacje o użytkowniku, efektywne wykorzystanie tych informacji - sprawia, że wiele podmiotów nie jest w stanie w całości wykorzystać potencjału tkwiącego w danych, do których mają dostęp.
Szkolenie pozwoli użytkownikom na zrozumienie, jak działa rynek data-driven digital marketingu.
Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, który swoje doświadczenie w data-driven digital marketingu zdobywał jako Chief Data Scientist w Grupie Netsprint (największym polskim agregatorze danych o użytkownikach internetu).
Uczestnik dzięki szkoleniu:
- pozna działanie rynku programmatic
- zrozumie sens działania Data Management Platform
- nauczy się określać mierzalne cele kampanii digital oraz mierzyć efektowność kampanii
- pozna najskuteczniejsze sposoby użycia danych w kampaniach digital
Gdy na jakiś termin zgłosi się minimalna liczba osób, termin oznaczamy jako gwarantowany.
Jeśli jakiś termin oznaczony jest jako gwarantowany to oznacza to, że na 100% się odbędzie we wskazanym czasie i miejscu.
Nawet gdyby część takiej grupy zrezygnowała lub przeniosła się na inny termin, raz ustalony termin gwarantowany takim pozostaje.
Ewentualne ryzyko ponosimy my jako organizator.
Przejdź do terminów tego szkolenia