Data-driven digital marketing

by:
Czas trwania 2 dni

Najbliższe terminy tego szkolenia

Udział online 1400 PLN (netto)
Szkolenie stacjonarne 1600 PLN (netto)

Skuteczność

W naszej pracy nadrzędną wartością jest skuteczność szkoleń. Jako programiści rozumiemy, że w nauce chodzi przede wszystkim o skuteczność. Wszystkie elementy procesu szkolenia, od doboru właściwego trenera do przemyślanej warsztatowej formuły są po to, by to osiągnąć. Doskonalimy się w tym od 2008 roku. Możesz więc na nas polegać!

Program szkolenia

  1. Digital versus tradycyjne media. Jak wykorzystać podejście user-centric, które jest niemożliwe w tradycyjnych mediach?
    • porównanie modelu zakupu tradycyjnych mediów i digitalu
    • implikacje strategiczne
  2. Działanie rynku programmatic
    • trendy w rozwoju rynku programatycznego
    • organizacja rynku programmatic
    • platformy rynku programmatic (SSP, DSM, DMP)
    • modele zakupów programmatic
    • mechanika działania rynku RTB
    • rola cookie
  3. Data Management Platform (DMP) - podstawa wykorzystania danych o użytkowniku w działaniach digital
    • Funkcje DMP
    • first-, second- i third-party data
    • metody zbierania danych do DMP
    • integracja CRM i DMP
    • DMP vs CDP
    • Private DMP
  4. Rodzaje danych i modele ich użycia. Łączenie danych z różnych źródeł
    • segmentacja
    • look-alike
    • dane lokalizacyjne
    • multichannel
  5. Aspekty prawne wykorzystania danych w kampaniach digital
  6. Kanały komunikacji digital
    • display
    • content marketing
    • marketing automation
    • email marketing
    • reklama w aplikacjach
    • wideo
    • remarketing
  7. Kontrola efektywności kampanii digital. Wskaźniki, modele rozliczeń, narzędzia.
    • Podstawowe wskaźniki efektywności
    • modele rozliczeń kampanii
    • Google Analytics, Nielsen DAR itp.
  8. Modele atrybucji
  9. Trendy w rozwoju rynku digital
  10. Bariery w stosowaniu podejścia data-driven w marketingu digital.

Opis szkolenia

Szkolenie odbywa się na żywo z udziałem trenera. Nie jest to forma kursu video!

Grupa docelowa: specjaliści ds. digital marketingu lub ogólnie marketingu

Olbrzymi wzrost popularności internetu pozwolił reklamie digitalowej na dynamiczne zwiększanie swojego znaczenia.

Internet jest tym medium, w którym rozsądne wykorzystanie wiedzy o użytkowniku może przynieść olbrzymi skok efektywności działań marketingowym. Z tego powodu oparcie marketingu o podejście data-driven jest w internecie szczególnie opłacalne. Dlatego też rynek programmatic, którego sednem jest oparcie działań o dane, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie.

Jednocześnie - programmatic nie jest łatwy. Mnogość sposobów zdobywania danych, przekształcania ich w informacje o użytkowniku, efektywne wykorzystanie tych informacji - sprawia, że wiele podmiotów nie jest w stanie w całości wykorzystać potencjału tkwiącego w danych, do których mają dostęp.

Szkolenie pozwoli użytkownikom na zrozumienie, jak działa rynek data-driven digital marketingu.

Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, który swoje doświadczenie w data-driven digital marketingu zdobywał jako Chief Data Scientist w Grupie Netsprint (największym polskim agregatorze danych o użytkownikach internetu).

Uczestnik dzięki szkoleniu:

  • pozna działanie rynku programmatic
  • zrozumie sens działania Data Management Platform
  • nauczy się określać mierzalne cele kampanii digital oraz mierzyć efektowność kampanii
  • pozna najskuteczniejsze sposoby użycia danych w kampaniach digital

Terminy gwarantowane Jeśli jakiś termin oznaczony jest jako gwarantowany to oznacza to że na 100% się odbędzie we wskazanym czasie i miejscu. Więcej
Szkolenia online i udział online Szkolenia online odbywają się na żywo z udziałem trenera. Uczestniczy łączą się na szkolenie za pomocą platfomy ZOOM. Informacje o wymaganym niezbędnym oprogramowaniu oraz informacje organizacyjne uczestnicy otrzymują na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia. W każdym szkoleniu stacjonarnym możesz brać udział online. Więcej
Inne szkolenia tej kategorii Sprawdź pozostałe szkolenia Data Science dla biznesu!
Vouchery Istnieje możliwość wykupienia vouchera z roczną ważnością. Można zakupić przedpłaconą usługę szkoleniową w jednym okresie rozliczeniowym, a zrealizować w innym. Więcej

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!

Odpowiadamy na telefony i maile w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku.

Szkolenia otwarte 22 299 53 69
Szkolenia zamknięte i grupy 733 908 205
Napisz do nas

Potrzebujesz więcej informacji?

Wiadomość wysłana

Przyjęliśmy Twoją wiadomość i skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie

Klikając OK wrócisz do formularza

Nasza strona korzysta z plików cookie. Możesz zmienić zasady ich używania lub zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności. Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.