Organizacja Data-driven

Najbliższe terminy tego szkolenia
Skuteczność
Program szkolenia
- Cyfrowa transformacja - konsekwencje dla biznesu
- Poziomy podejścia data-driven
- Mity wokół data-driven
- Kultura organizacji data-driven
- Demokratyzacja danych
- Jak podejmować decyzje w oparciu o dane?
- Dane - sposoby gromadzenia, przetwarzania, używania
- Rola Chief Data Officera w organizacji
- Zasoby:
- ludzie
- dane
- technologia
- Typowe bariery utrudniające transformację w kierunku data-driven
- Business Intelligence, Data Science, machine learning, sztuczna inteligencja - co to tak naprawdę oznacza?
- Stajemy się data-driven - warsztat oparty o case study, podczas którego uczestnicy projektują transformację biznesu w kierunku data-driven
Opis szkolenia
Szkolenie odbywa się na żywo z udziałem trenera. Nie jest to forma kursu video!Grupa docelowa: menedżerowie średniego i wyższego szczebla
Transformacja cyfrowa umożliwiła zmianę podejścia do sposobu funkcjonowania organizacji. Dane i sposoby ich przetwarzania stają się dla wielu firm źródłem głównej przewagi konkurencyjnej. Coraz więcej firm uczy się, jak efektywnie zarządzać procesami biznesowymi w oparciu o automatyczne przetwarzanie danych. Dzieje się to nie tylko w branżach typowo opartych o analitykę, jak bankowość czy marketing internetowy, ale również w sektorach, których do niedawna nikt nie łączył z podejściem data-driven, jak usługi taksówkarskie czy gastronomiczne.
Jednocześnie wokół podejścia data-driven narosło wiele mitów. Wiele podmiotów wstrzymuje się przed inwestycjami w tej dziedzinie, uważając, że do takiego podejścia niezbędne są bardzo wysokie nakłady, a zwrot z tych inwestycji jest odległy w czasie. Szkolenie ma na celu pokazać, w jaki sposób można podnieść organizację na kolejne poziomy zarządzania z użyciem danych. Uczestnicy przekonają się, że zmiany nie muszą być trudne i kosztowne, a wzrost efektywności organizacji można zaobserwować już po kilku tygodniach.
Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, wykwalifikowanego trenera z 20-letnim doświadczeniem w przekształcaniu organizacje w kierujące się podejściem data-driven. Tomasz Brzeziński kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywnych, przy użyciu wielu case studies, które pozwalają skupić się na praktyce
Korzyści. Uczestnik dzięki szkoleniu będzie umiał:
- ocenić, czy jego organizacja ma potencjał, aby zostać data-driven
- zidentyfikować wewnętrzne i zewnętrzne źródła danych w swojej organizacji oraz jakość tych danych
- określić procesy i produkty, które mogą działać efektywniej dzięki oparciu o dane
- zidentyfikować niezbędne do przeprowadzenia projektu zasoby
