Zaawansowana obsługa widoków i tworzenie animacji w systemie Android

Czas trwania
2
dni
Najbliższe terminy tego szkolenia
Cena szkolenia
1200 PLN
(netto)
Skuteczność
Program szkolenia
- Wykorzystanie zasobów do modyfikacji widoków
- Nine patch drawables
- Listy stanów
- Animacje przejść między aktywnościami
- Nowości w Material Design
- Dynamiczne kolorowanie grafiki
- Uzyskanie cieni dzięki elewacji
- Efekty Ripple
- Przenoszenie wspólnych elementów między aktywnościami
- Pisanie własnych widoków
- Rozszerzanie istniejących widoków
- Rysowanie własnych widoków dzięki metodzie onDraw
- Tworzenie własnych widoków reagujących na gesty użytkownika
- Tworzenie animacji
- Animacje poklatkowe
- Automatyczne animacje widoków
- Proste transformacje przy użyciu plików xml
- Animowanie właściwości widoków
- Klasa ViewAnimator
- Używanie klas ObjectAnimator i ValueAnimator
- Zastosowanie interpolatorów
- Grupowanie i tworzenie struktur animacji
- Reagowanie na stan animacji
- Rysowanie animacji samodzielnie w metodzie onDraw
Opis szkolenia
Szkolenie odbywa się na żywo z udziałem trenera. Nie jest to forma kursu video!
Zadaniem tego szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników w zakresie interfejsu graficznego użytkownika i animacji w systemie Android. Potrafisz już tworzyć proste aplikacje lub nawet bardzo skomplikowane biznesowo systemy, ale uważasz że brakuje im odrobiny magii? Chciałbyś by użytkownicy twoich aplikacji byli zadowoleni nie tylko z tego co one robią, ale także z tego jak to robią? A może po prostu lubisz jak coś jest ładne? W każdym z tych przypadków szkolenie to jest kierowane właśnie do Ciebie.
W trakcie warsztatów pod okiem naszego trenera nauczysz się jak rozwijać Androidowe kontrolki o własną logikę i wygląd. Poznasz łatwe sposoby na automatyczne dostosowanie interfejsu graficznego do stanu twoich kontrolek, a także wiele sposobów w jakie możesz zrealizować porządane przez Ciebie animacje. Zobaczysz co nowego wniósł do Androida Material Design i wykorzystasz to we własnych projektach.
Wymagania
Podstawowa znajomość komponentów systemu Android.
Podstawowa znajomość języka Java lub Kotlin.
W trakcie warsztatów pod okiem naszego trenera nauczysz się jak rozwijać Androidowe kontrolki o własną logikę i wygląd. Poznasz łatwe sposoby na automatyczne dostosowanie interfejsu graficznego do stanu twoich kontrolek, a także wiele sposobów w jakie możesz zrealizować porządane przez Ciebie animacje. Zobaczysz co nowego wniósł do Androida Material Design i wykorzystasz to we własnych projektach.
Wymagania
Podstawowa znajomość komponentów systemu Android.
Podstawowa znajomość języka Java lub Kotlin.
