Zaawansowana obsługa widoków i tworzenie animacji w systemie Android

Najbliższe terminy tego szkolenia
Standardy JSystems
- Wszyscy nasi trenerzy muszą być praktykami i osiągać średnią z ankiet minimum 4.75 na 5. Nie ma wśród nas trenerów-teoretyków. Każdy trener JSystems ma bogate doświadczenie komercyjne w zakresie tematów z których prowadzi szkolenia.
- Wszystkie szkolenia mają format warszatowy. Każde zagadnienie teoretyczne jest poparte rzędem warsztatów w ściśle określonym formacie.
- Terminy gwarantowane na 100%. Jeśli jakiś termin jest oznaczony jako gwarantowany, oznacza to że odbędzie się nawet jeśli część grupy wycofa się z udziału. Ryzyko ponosimy my jako organizator.
- Do każdego szkolenia które wymaga jakiegokolwiek oprogramowania dostarczamy skonfigurowane, gotowe hosty w chmurze. Dzięki temu uczestnik nie musi nic instalować na swoim komputerze (i bić się z blokadami korporacyjnymi). Połączenie następuje przez zdalny pulpit lub SSH - w zależności od szkolenia.
Program szkolenia
- Wykorzystanie zasobów do modyfikacji widoków
- Nine patch drawables
- Listy stanów
- Animacje przejść między aktywnościami
- Nowości w Material Design
- Dynamiczne kolorowanie grafiki
- Uzyskanie cieni dzięki elewacji
- Efekty Ripple
- Przenoszenie wspólnych elementów między aktywnościami
- Pisanie własnych widoków
- Rozszerzanie istniejących widoków
- Rysowanie własnych widoków dzięki metodzie onDraw
- Tworzenie własnych widoków reagujących na gesty użytkownika
- Tworzenie animacji
- Animacje poklatkowe
- Automatyczne animacje widoków
- Proste transformacje przy użyciu plików xml
- Animowanie właściwości widoków
- Klasa ViewAnimator
- Używanie klas ObjectAnimator i ValueAnimator
- Zastosowanie interpolatorów
- Grupowanie i tworzenie struktur animacji
- Reagowanie na stan animacji
- Rysowanie animacji samodzielnie w metodzie onDraw
Opis szkolenia
Szkolenie odbywa się na żywo z udziałem trenera. Nie jest to forma kursu video!W trakcie warsztatów pod okiem naszego trenera nauczysz się jak rozwijać Androidowe kontrolki o własną logikę i wygląd. Poznasz łatwe sposoby na automatyczne dostosowanie interfejsu graficznego do stanu twoich kontrolek, a także wiele sposobów w jakie możesz zrealizować porządane przez Ciebie animacje. Zobaczysz co nowego wniósł do Androida Material Design i wykorzystasz to we własnych projektach.
Wymagania
Podstawowa znajomość komponentów systemu Android.
Podstawowa znajomość języka Java lub Kotlin.
Stanowisko robocze

Do tego szkolenia każdy uczestnik otrzymuje dostęp do indywidualnej wirtualnej maszyny w chmurze. Ma ona zainstalowane i skonfigurowane wszystko co potrzebne do realizacji szkolenia. Maszyna będzie dostępna przez cały okres szkolenia.
Gdy na jakiś termin zgłosi się minimalna liczba osób, termin oznaczamy jako gwarantowany.
Jeśli jakiś termin oznaczony jest jako gwarantowany to oznacza to, że na 100% się odbędzie we wskazanym czasie i miejscu.
Nawet gdyby część takiej grupy zrezygnowała lub przeniosła się na inny termin, raz ustalony termin gwarantowany takim pozostaje.
Ewentualne ryzyko ponosimy my jako organizator.
Przejdź do terminów tego szkolenia
