Sharepoint w Office 2013/2016/2019

Najbliższe terminy tego szkolenia
Skuteczność
Program szkolenia
- Wstęp do Sharepoint
- Omówienie możliwości i przeznaczenia lokalnej platformy Sharepoint
- Przegląd funkcji programu Sharepoint
- Podstawowe składniki Sharepoint
- Logowanie się do istniejącej witryny zespołu
- Nawigowanie po obszarze witryny
- Edycja istniejącej witryny firmowej
- Dostosowywanie wyglądu strony osobistej
- Funkcje współpracy w ramach serwera Sharepoint
- Listy w Sharepoint
- Typy i praktyczne zastosowania list
- Kalendarz i zarządzanie czasem
- Obszary robocze kalendarza
- Kontakty – zarządzanie i udostępnianie
- Lista dyskusyjna
- Tworzenie ankiet i zarządzanie wynikami
- Tworzenie listy w oparciu o plik Microsoft Excel
- Listy niestandardowe – definiowanie kolumn i pól w ramach istniejącej listy
- Praca z bibliotekami dokumentów
- Tworzenie dokumentów bezpośrednio w witrynie
- Import dokumentów i zbiorów dokumentów do bibliotek
- Zarządzanie uprawnieniami do dokumentów
- Tworzenie obszaru roboczego dokumentu
- Integracja z Microsoft Office
- Dokumenty Word – publikacja i zarządzanie dokumentem
- Dokumenty Excel – narzędzia kontroli dostępu i zarządzanie wersjami pliku
- Dokumenty Microsoft Access – publikacja tabel i formularzy w witrynie
- Współpraca z Microsoft Outlook – wymiana kalendarzy i list kontaktów
- Tryby pracy online i offline
- Definiowanie workflow (przepływu) dokumentów
- Przepływ pracy w automatyzacji obiegu dokumentów
- Zatwierdzanie zmian i zbieranie opinii o dokumencie
- Definiowanie uczestników przepływu pracy i ich uprawnień
- Automatyczne i manualne metody zatwierdzania przepływu
- Przepływ sekwencyjny i równoległy
- Definiowanie czasów przepływu i definiowanie alertów email
- Opcje delegowania przepływu informacji o dokumencie
- Metody śledzenia przepływu za pomocą diagramu graficznego i tabeli
- Zarządzanie wersjami dokumentów
- Synchronizacja dokumentów w trybie online i offline
- Zatwierdzanie i odrzucanie zmian w dokumentach
- Wersje pośrednie i śledzenie zmian w dokumencie
- Zarządzanie dostępem do witryny
- Narzędzia administracyjne w Sharepoint
- Dodawanie współpracowników i zarządzanie nimi
- Definiowanie poziomu dostępu do poszczególnych bibliotek
Opis szkolenia
Szkolenie odbywa się na żywo z udziałem trenera. Nie jest to forma kursu video!Warsztaty przeznaczone dla nowych użytkowników platformy Sharepoint lub osób, które chciałyby odświeżyć swoją wiedzę o jej możliwościach. Pozwala na zapoznanie się z podstawową funkcjonalnością i usługami, a także płynnie rozpocząć pracę w nowym środowisku.
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności w zakresie współpracy z innymi użytkownikami i zapewnienie większej kontroli nad dokumentami wykorzystywanymi w firmie.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił posługiwać się listami i bibliotekami, korzystać ze wspólnych kalendarzy i kontaktów oraz tworzyć i dostosowywać obszary robocze dokumentów i spotkań. Nauczy się publikować dokumenty i informacje z kontrolą historii zmian, aby zbudować bazę wiedzy.
