Terminy gwarantowane

Jeśli jakiś termin oznaczony jest jako gwarantowany to oznacza to, że na 100% się odbędzie we wskazanym czasie i miejscu. Nawet gdyby część takiej grupy zrezygnowała lub przeniosła się na inny termin, raz ustalony termin gwarantowany takim pozostaje.

Terminy online

Szkolenia online odbywają się na żywo z udziałem trenera. Do szkoleń online używamy platformy ZOOM.

Znajdź szkolenie:

Kategoria:
Gwarancja terminu:
Forma szkolenia:

Znaleźliśmy 3 terminy, które mogą spełniać Twoje oczekiwania

Organizacja Data-driven
04.11 05.11
2 dni Średni Dostępne miejsca Szkolenie online

Grupa docelowa: menedżerowie średniego i wyższego szczebla

Transformacja cyfrowa umożliwiła zmianę podejścia do sposobu funkcjonowania organizacji. Dane i sposoby ich przetwarzania stają się dla wielu firm źródłem głównej przewagi konkurencyjnej. Coraz więcej firm uczy się, jak efektywnie zarządzać procesami biznesowymi w oparciu o automatyczne przetwarzanie danych. Dzieje się to nie tylko w branżach typowo opartych o analitykę, jak bankowość czy marketing internetowy, ale również w sektorach, których do niedawna nikt nie łączył z podejściem data-driven, jak usługi taksówkarskie czy gastronomiczne.

Jednocześnie wokół podejścia data-driven narosło wiele mitów. Wiele podmiotów wstrzymuje się przed inwestycjami w tej dziedzinie, uważając, że do takiego podejścia niezbędne są bardzo wysokie nakłady, a zwrot z tych inwestycji jest odległy w czasie. Szkolenie ma na celu pokazać, w jaki sposób można podnieść organizację na kolejne poziomy zarządzania z użyciem danych. Uczestnicy przekonają się, że zmiany nie muszą być trudne i kosztowne, a wzrost efektywności organizacji można zaobserwować już po kilku tygodniach.

Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, wykwalifikowanego trenera z 20-letnim doświadczeniem w przekształcaniu organizacje w kierujące się podejściem data-driven. Tomasz Brzeziński kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywnych, przy użyciu wielu case studies, które pozwalają skupić się na praktyce

Korzyści. Uczestnik dzięki szkoleniu będzie umiał:

  • ocenić, czy jego organizacja ma potencjał, aby zostać data-driven
  • zidentyfikować wewnętrzne i zewnętrzne źródła danych w swojej organizacji oraz jakość tych danych
  • określić procesy i produkty, które mogą działać efektywniej dzięki oparciu o dane
  • zidentyfikować niezbędne do przeprowadzenia projektu zasoby

Cena kursu online 1400 PLN netto
Cena kursu stacjonarnego 1600 PLN netto
Data-driven digital marketing
15.11 16.11
2 dni Średni Dostępne miejsca Szkolenie online

Grupa docelowa: specjaliści ds. digital marketingu lub ogólnie marketingu

Olbrzymi wzrost popularności internetu pozwolił reklamie digitalowej na dynamiczne zwiększanie swojego znaczenia.

Internet jest tym medium, w którym rozsądne wykorzystanie wiedzy o użytkowniku może przynieść olbrzymi skok efektywności działań marketingowym. Z tego powodu oparcie marketingu o podejście data-driven jest w internecie szczególnie opłacalne. Dlatego też rynek programmatic, którego sednem jest oparcie działań o dane, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie.

Jednocześnie - programmatic nie jest łatwy. Mnogość sposobów zdobywania danych, przekształcania ich w informacje o użytkowniku, efektywne wykorzystanie tych informacji - sprawia, że wiele podmiotów nie jest w stanie w całości wykorzystać potencjału tkwiącego w danych, do których mają dostęp.

Szkolenie pozwoli użytkownikom na zrozumienie, jak działa rynek data-driven digital marketingu.

Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, który swoje doświadczenie w data-driven digital marketingu zdobywał jako Chief Data Scientist w Grupie Netsprint (największym polskim agregatorze danych o użytkownikach internetu).

Uczestnik dzięki szkoleniu:

  • pozna działanie rynku programmatic
  • zrozumie sens działania Data Management Platform
  • nauczy się określać mierzalne cele kampanii digital oraz mierzyć efektowność kampanii
  • pozna najskuteczniejsze sposoby użycia danych w kampaniach digital

Cena kursu online 1400 PLN netto
Cena kursu stacjonarnego 1600 PLN netto
Wprowadzenie rozwiązań Machine Learning w organizacji
29.11 30.11
2 dni Średni Dostępne miejsca Szkolenie online

Uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja to terminy, które w ostatnich latach stale zyskują na popularności. Malejący dzięki transformacji cyfrowej koszt gromadzenia i przetwarzania danych umożliwia automatyzację procesów na coraz większą skalę.

Szkolenie jest przeznaczone dla menedżerów, którzy chcieliby nauczyć się, w jaki sposób można wprowadzić takie rozwiązania w ich organizacji. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się, jak identyfikować procesy, które można zautomatyzować,oraz w jaki sposób nadzorować tworzenie takich rozwiązań.

Szkolenie jest prowadzone przez Tomasza Brzezińskiego, wykwalifikowanego trenera z 20-letnim doświadczeniem w tworzeniu rozwiązań analitycznych. Tomasz Brzeziński kierował pionami analitycznymi w takich firmach jak dom mediowy OMD, Telewizja Polsat, Grupa Netsprint czy iTaxi. Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywnych, przy użyciu wielu case studies, które pozwalają skupić się na praktyce.

Uczestnik dzięki szkoleniu będzie umiał:

  • identyfikować procesy, które można zoptymalizować dzięki Machine Learning
  • oszacować koszty i zwrot z inwestycji w rozwiązanie Machine Learning
  • kierować procesem wdrażania rozwiązania Machine Learning

Cena kursu online 1400 PLN netto
Cena kursu stacjonarnego 1600 PLN netto

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!

Odpowiadamy na telefony i maile w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku.

Szkolenia otwarte 22 299 53 69
Szkolenia zamknięte i grupy 733 908 205
Napisz do nas

Potrzebujesz więcej informacji?

Wiadomość wysłana

Przyjęliśmy Twoją wiadomość i skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie

Klikając OK wrócisz do formularza

Nasza strona korzysta z plików cookie. Możesz zmienić zasady ich używania lub zablokować pliki cookie w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności. Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie.