Najważniejsze informacje

Tytuł szkolenia
Wprowadzenie do środowiska Unity3D
Czas trwania
5 dni
Odbywa się w miastach
Wrocław,
Warszawa,
Kraków,
Katowice
Ceny
2499 zł netto
Kod szkolenia
AND-U3D

Vouchery z roczną ważnością

Istnieje możliwość wykupienia vouchera z roczną ważnością. Można zakupić przedpłaconą usługę szkoleniową w jednym okresie rozliczeniowym, a zrealizować w innym. Wpłacana kwota jest dowolna. Vouchery są ważne przez rok. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z biurem.


Szkolenie z tabletem

Istnieje możliwość wykupu szkolenia wraz z tabletem. Na tablecie dostarczane są materiały szkoleniowe. Urządzenie w takiej sytuacji jest traktowane jako nośnik.



Szkolenie zamknięte

Istnieje możliwość organizacji szkolenia zamkniętego w siedzibie klienta lub w naszych salach. Przy grupach 4 i więcej osób może to być korzystniejsze cenowo. Ponadto istnieje możliwość dostosowania programu szkolenia do potrzeb klienta.
Skontaktuj się z nami by dowiedzieć się więcej

Opis szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą rozpocząć przygodę ze środowiskiem Unity3D.
Szkolenie rozpocznie się od prezentacji środowiska i wszystkich jego elementów składowych, zakończy na stworzeniu prostej gry wykorzystującej przykładowe assety dostarczone przez producenta.

Program

  1. Ogólna prezentacja dostępnych na rynku silników
  2. Porównanie umów licencyjnych najpopularniejszych silników
  3. Instalacja środowiska developerskiego
  4. Prezentacja możliwości silnika na przykładzie dołączonych aplikacji pokazowych
  5. Omówienie głównych funkcji edytora
  6. Dostosowanie edytora pod kątem ergonomii pracy
  7. Szczegółowe omówienie edytora scen
  8. Omówienie narzędzi transformacji obiektów
  9. Szczegółowe omówienie właściwości obiektów
  10. Szczegółowe omówienie edytora sprite
  11. Szczegółowe omówienie edytora animacji
  12. Szczegółowe omówienie grafu animacji i metod przejścia
  13. Szczegółowe omówienie wbudowanego IDE programistycznego
  14. Szczegółowe omówienie debuggera
  15. Implementacja prostej gry z dostępnych zasobów
  16. Omówienie mechanizmów deployu na różne platformy
  17. Omówienie integracji projektu Unity z mechanizmami kontroli wersji na przykładzie gita

Szkolenia poprzedzające

Szkolenia kontynuujące