Najważniejsze informacje

Tytuł szkolenia
Microsoft Office - wprowadzenie do programów Word i Excel
Czas trwania
2 dni
Odbywa się w miastach
Wrocław,
Warszawa,
Kraków,
Katowice
Ceny
499 zł netto
Kod szkolenia
MSOFFICE-WE

Vouchery z roczną ważnością

Istnieje możliwość wykupienia vouchera z roczną ważnością. Można zakupić przedpłaconą usługę szkoleniową w jednym okresie rozliczeniowym, a zrealizować w innym. Wpłacana kwota jest dowolna. Vouchery są ważne przez rok. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z biurem.


Szkolenie z tabletem

Istnieje możliwość wykupu szkolenia wraz z tabletem. Na tablecie dostarczane są materiały szkoleniowe. Urządzenie w takiej sytuacji jest traktowane jako nośnik.



Szkolenie zamknięte

Istnieje możliwość organizacji szkolenia zamkniętego w siedzibie klienta lub w naszych salach. Przy grupach 4 i więcej osób może to być korzystniejsze cenowo. Ponadto istnieje możliwość dostosowania programu szkolenia do potrzeb klienta.
Skontaktuj się z nami by dowiedzieć się więcej

Opis szkolenia

Podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu.

Wymagania:

  • Windows
  • Program

      MS Word
    1. Wprowadzenie do używania edytorów tekstów
      • Możliwości komputerowego przetwarzania tekstów
      • Tworzenie i zapis dokumentów
      • Szybkie i precyzyjne poruszanie się po dokumencie
    2. Style
      • Znaczenie stylów dla łatwego utrzymania spójności, przejrzystości i estetyki dokumentu
      • Grupy stylów i ich zastosowanie
      • Szybka zmiana formatowania tekstu podstawowego
      • Formatowanie tytułów i środki typograficzne używane do ich wyróżniania
      • Ogólne zasady uzyskiwania przejrzystości i estetyki tekstów
    3. Listy - wypunktowania i wyliczenia
      • Zastosowanie wypunktowań oraz wyliczeń
      • Utrzymanie jednolitego wyglądu list w całym dokumencie
      • Szybka zmiana wyglądu list
      • Zmiana kolejności lub poziomu dla elementu listy
    4. Budowa i zastosowanie tabel
      • Wstawianie tabel
      • Estetyka i przejrzystość tabel (m.in. zmiana kroju i wielkości pisma oraz krawędzi, wewnętrznych marginesów i koloru tła komórek)
      • Modyfikacja tabel (m.in. dodawanie i usuwanie kolumn oraz wierszy, a także tworzenie nagłówków wspólnych dla kilku kolumn)
    5. Nagłówki i stopki stron
      • Zastosowanie
      • Ustawienie osobnego nagłówka/stopki dla pierwszej strony dokumentu
      • Użycie automatycznej numeracji stron (w tym numeracji w postaci "Nr kolejny strony / Ilość stron w dokumencie")
      • Wstawienie na wszystkich stronach informacji z metryki dokumentu (np. tytuł, autora lub datę aktualizacji)
      • Zmiana kroju i wielkości pisma dla numerów stron (niezależnie od pozostałej zawartości nagłówka/stopki)


      MS Excel
    1. Wprowadzenie
      • Podstawowe wiadomości o programie
      • Budowa głównego okna programu
      • Operacje na skoroszytach (zeszytach) i arkuszach
    2. Wprowadzanie i modyfikacja danych w komórkach arkusza
    3. Formatowanie danych
      • Ustalanie sposobu wyświetlania różnych typów danych oraz wyników obliczeń (np. dat, kwot, procentów czy ułamków)
      • Ustalanie krawędzi oraz tła komórek
      • Formatowanie tytułów wierszy i kolumn
      • Używanie stylów
    4. Nawigacja
      • Przemieszczanie się w obszernych arkuszach
      • Równoległa praca na wielu arkuszach/skoroszytach
    5. Kopiowanie i przenoszenie danych
      • Zaznaczanie obszarów (zakresów komórek)
      • Przemieszczanie danych
      • Wklejanie specjalne
      • Automatyczne wypełnianie komórek ciągami (seriami) danych (np. liczb porządkowych czy dat kolejnych dni roboczych)
    6. Formuły, adresy i nazwy komórek
      • Tworzenie, modyfikacja i kopiowanie formuł
      • Odwołania cykliczne
      • Formatowanie warunkowe
      • Typy adresów i ich zastosowanie
      • Odwołania do innych arkuszy i skoroszytów
      • Używanie nazw komórek
    7. Funkcje
      • Ogólne zasady używania funkcji
      • Najczęściej używane funkcje
      • Zagnieżdżanie funkcji
      • Użycie funkcji warunkowych
      • Kreator funkcji
    8. Wykresy
      • Główne typy wykresów i ich zastosowanie
      • Ogólne zasady tworzenia przejrzystych wykresów
      • Tworzenie wykresów
      • Elementy składowe wykresów i ich modyfikacja
      • Tworzenie własnych typów wykresów

    Szkolenia poprzedzające

    Szkolenia kontynuujące