Zapisz się do newslettera

Support „ad hoc”

W przypadku awarii, która wymaga interwencji naszego specjalisty, ceny przedstawiają się następująco:

Ilość godzin w miesiącu Wykonanie usługi Cena godziny netto
< 8 godzin pn. - pt. godz. 8 – 18 169zł
> = 8 godzin pn. - pt. godz. 8 – 18 119zł
< 8 godzin pn. - pt. godz. 18 – 8 220zł
> = 8 godzin pn. - pt. godz. 18 – 8 189zł
< 8 godzin sob. - nd. godz. 8 – 18 220zł
> = 8 godzin sob. - nd. godz. 8 – 18 189zł
< 8 godzin sob. - nd. godz. 18 – 8 249zł
> = 8 godzin sob. - nd. godz. 18 – 8 289zł

Support – abonament

Jeśli potrzebują Państwo stałej opieki nad serwerami baz danych Oracle, W ramach supportu, przysługuje Państwu określona ilość godzin. Cena miesięcznej usługi jest stała, niezależnie od godzin i dni w których mamy wykonywać pracę. Umowy abonamentowe podpisujemy na minimum 6 miesięcy. W ramach godzin abonamentowych możemy reagować na awarie, dokonywać konfiguracji, optymalizacji i konserwacji baz danych. Jeśli jakieś godziny nie zostaną wykorzystane, mogą przejść na następny miesiąc lub można przeznaczyć je na szkolenie Państwa administratorów.

Ilość godzin w abonamencie Okres abonamentu Cena netto (miesięcznie)
5 godzin 6 miesięcy 695zł
10 godzin 6 miesięcy 1390zł
20 godzin 6 miesięcy 2502zł (10% zniżki)
40 godzin 6 miesięcy 4448zł (20% zniżki)
>40 godzin 6 miesięcy Prosimy o kontakt
5 godzin 12 miesięcy 625zł (10% zniżki)
10 godzin 12 miesięcy 1251zł (10% zniżki)
20 godzin 12 miesięcy 2224zł (20% zniżki)
40 godzin 12 miesięcy 3982zł (30% zniżki)
> 40 godzin 12 miesięcy Prosimy o kontakt

W przypadku przekroczenia godzin w ramach abonamentu (np. w przypadku rozległej i skomplikowanej awarii) stawki godzinowe są rozliczane wg zestawienia w sekcji „support ad hoc”.

Kompetencje

Nasi technicy to wysoko wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim stażem. Posiadają takie certyfikaty jak Oracle Certified Master, Oracle Certified Professional, Oracle Certified Associate i wiele innych.

Masz pytania?